جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

زنجبیل و دارچین

به نام خدای مهربان و سلام.  

تشکر میکنم از آقای محمدرضا به خاطر مطالب آموزنده و مفیدشون. راستش وقتی نظرتون رو خوندم بلافاصله تو اینترنت خواص زنجبیل رو جستجو کردم. خواص بسیار زیادی داره. اما من شنیده بودم که دارچین برای بیماران میاستنی خیلی خوبه. و دارچین هم خواص بسیار زیادی داره. خلاصه اگه میتونید هر دوتاشون رو مصرف کنید.  

امروز دکترم گفت تا حالا خوردی ببینی تاثیر داره یا نه؟ منم گفتم خوردم اما تاثیرش چشم گیر نبوده. فکر کنم گل گاو زبان هم خیلی خوب باشه برای اعصاب و هم چنین عرق نعناع . ضرری نداره امتحان کنید.

 یا علی و خدا حافظ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد