جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

گیاهان دارویی یا داروهای گیاهی...

به نام خداوند یکتا. سلام خدمت تمامی دوستان عزیزم. 

 

چند روز پیش به دلیل مشکل گلوبولهای سفیدم به یک دکتر که پزشک عمومی بود اما فقط داروی گیاهی تجویز میکرد مراجعه کردم. توجیه خودمم این بود که حداقل ضرر نداره. وقتی رفتم داخل و گفتم که میاستنی دارم سریع بیماری را شناخت. کمی دوبینی داشتم و پلکم هم افتاده بود . میگفت از قیافه ات معلومه خیلی ضعیفی. گفتم نه آقای دکتر من ضعیف نیستم... 

بعد گفتش که یکی از همکارانم توی مشهد چند تا از این بیماران داشته. بیماران ام اس و لوپوس هم داشته که با مصرف همین معجونها حدود ۵۰ درصد بهبود داشتند. 

 

معجونهاشون بیشتر مواد با طبع گرم هستند و خیلی انرژی زا هستند .فکر میکنم کسانی که خودشون طبع گرم دارند باید از این مواد کمتر استفاده کنند  : 

۱- ۵۰ گرم سیاه دانه را بکوبید و با یک لیوان عسل مخلوط کنید و روزی یک قاشق بخورید. اگر هم بدنتان واکنش داد میتونید با شیر بخورید. 

 

۲- یک شربت که از عطاری گرفتیم اسمش شربت رضوی هست. ترکیباتش زعفران و مویز و عسل هست.  یک قاشق بعد از ناهار و یک قاشق بعد از شام. ولی من خودم روزی یک قاشق فقط میخورم.

۳-« خرما بادام گردو عسل انجیر سیر انگور و موز» اینها رو هم گفت بخورید . 

 

«گوجه و خیار سبزه خربزه هندوانه و هلو» گفت که بهتره از این مواد کمتر استفاده کنی.

 

ولی در مجموع گفت کسانی که این بیماری را دارند باید همیشه غذا های پر انرژی با طبع گرم بخورند. 

 

امیدوارم بخورید و نتیجه بگیرید. شاد و سلامت باشید . خدانگهدار...

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمان جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:39 ب.ظ

توصیه ای درمانی برای بیماری هایی که از درمانشان قطع امید کرده اید
سرطان، ‏M.S، دیابت، مشکلات عصبی، نارسایی رشد، کلسترول بالا، چاقی و ‏لاغری، پوکی استخوان، مشکلات پوستی، آرتروز و ...‏
و کلیه بیماریهای قوای رئیسه بدن ( مغز، ، قلب، کبد، کلیه و معده)‏

استخراج از:‏
‏1)‏ قانون در طب تالیف شیخ الرِیس ابوعلی سینا
‏2)‏ اسراردرمان باعسل،تالیف: سوفیل اکوست،ترجمه دکتراحسان مقدس،انتشارات نیلوبرگ تهران،چاپ اولبه من۱۳۸۷‏
‏3)‏ کتاب پرورش زنبورعسل دکترنعمت الله شهرستانی وکتاب زنبورعسل مهندس سیدجاویدسعادتمندوهمجنین نشریه طب سنتی ‏ومکمل
‏4)‏ سیداحسان،حسینی. دلیرژ،نوروز.آهنگران،ناهید. تاثیرژل رویال برمیزان سلولهای تک هسته ای خون ،مجله علوم پزشکی مازندران، ‏‏1393،شماره 114،صفحه 1 تا 7‏‎.‎
‏5)‏ سایت علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان (معاونت غذا و دارو)‏
‏6‏‎)‎ Hypo‏ ‏pharyngeal
‏7‏‎)‎ Efsa (Eauropean Food Safety Authority)‎‏ –شماره ‏EFSA Journal ‎‏2011‏‎;‎‏9‏‎(‎‏4‏‎):‎‏2083‏
‏8‏‎)‎ Federal Government Seizes Dozens of Misbranded Drug Products
‏9)‏ و ...‏
بدون هیچگونه عوارض جانبی
مشاوران سلامت: 09010776921 الی 22‏
ساعات تماس: 10 الی 14‏

ممنووونم...

ریحانه بابایی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:17 ب.ظ

لطفا آدرس دکتری که در مشهد هست را در سایت بگذارید

سلام . من مشهد فقط دکتر بوستانی و دکتر نیکخواه رو میشناسم. میتونید آدرس و شماره تلفن شون رو از 118 بپرسید.

مجتبی ورمزیاری شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 07:44 ب.ظ

باسلام بنده سال 77تایمکتومی کردم وغده تیموس رابا اندازه 15 سانت در15 سانت باتشخیص هیپرپلازی فیلوکولر برداشتم دومرتبه آی وی آی جی کردم عضلات دست وپا وگردن خیلی اذیتم میکنه میخواستم راهنماییم کنید

سلام دوست عزیز
این پیج فقط با استفاده از تجربیات اطلاعات خودمون هست
سوال شما به صورت تخصصی هست و باید دکتر معالجتون جوابگو باشند
به امید سلامتی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد