جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

گیاه جعفری معجزه ایی برای کلیه...

به نام خدای مهربون...


سلام خدمت تمام دوستان عزیزم. با آرزوی بهترینها برای شما...


یکی از دوستای عزیزم رویا جان نوشتن که کلیه هاشون التهاب داره... این پست رو مینویسم براتون و از رویا جان خواهش میکنم حتما با مشورت پزشک این معجون رو درست کنه و مصرف کنه. امیدوارم خوب بشی عزیزم... تاکید دارم حتما با مشورت پزشک.


گیاه جعفری رو اگه تو گوگل سرچ کنید فواید بسیار زیادی داره که یکی از این فواید بر کلیه هاست. طوری که باعث شستشوی اونها میشه وانواع سنگ ها و شن ها رو دفع میکنه و عفونت ها رو از بین میبره...


یه ایمیل برام اومده بود در همین رابطه که جعفری رو پاک کنید مثلا یک کیلو... اون رو توی یک قابلمه پر از آب بریزید و حدود 30 تا 40 دقیقه بجوشونید. صافش کنید و هر شب یک لیوان بخورید.


راستش من نمیدونم التهاب کلیه رویا جان چه دلیلی داره! ممکنه عفونت نباشهو ممکن هم هست باشه. اما با پزشک مشورت کن و اگه دلیلش سنگ کلیه یا عفونت بود انشاالله با خوردن آب جعفری خوب میشی عزیزم.


خوب دوستان عزیزم امیدوارم شاد و سلامت باشید... همیشه به یادتونم.


خداحافظ...

نظرات 6 + ارسال نظر
ناهید جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام منصوره جون .ایشالاه تو این گرمای تابستون حال همه دوستان خوب باشه .به رویا جون باید بگم من پارسال پردنیز ۶۰ میخوردم البته با ازارم یه ۶ماه عفونت ادراری داشتم که با ۲یا سه سری انتی بیوتیک بهتر شدم ولی این مدت تحت نظر دکتر فوق تخصص کلیه بودم ۲ماه بعد از بهتر شدنم دباره ازمایش دادم که بهتر شدم مایعات زیاد بخور .ضمنن منصوره جون این ماه یه کم ضعفم زیاد شده دکترم ایندفعه گفته بود مستینن به ۲یا۳ تا برسونم که ضعفم باعث شد زیاد کنم .من تابستون تو حیاطمون سبزیجات کاشتم باغبونی میکنم وقتی از سبزیا برا دوستا و فامیل میبرم حس خوبی برام داره الان کم مونده لوبیا سبزا رو بچینم .با ارزوی شادی نشاط امید ارامش وسلامتی برای همه

سلام ناهید جان. مرسی از راهنماییت.
من عاشق گل و گیاهم... خیلی دوست دارم. منم تو باغچه مون گل میکارم و تکثیر میکنم. باغچه مون کوچیکه و درخت توش داره نمیتونم سبزی بکارم ولی گل تو گلدون تکثیر میکنم...
انشاالله همیشه خوب و خوش و سلامت باشی...

رویا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام منصوره جونم.خوبی عزیزم؟
باورم نمیشه که اینقدر محبت داری خیلی خیلی ممنون گلم واقعا لطف کردی.
حتما با دکترم مشورت میکنم و اگه ایرادی نداشت از این معجون استفاده میکنم.
عزیز دلم بیماری روماتیسم مفصلی وقتی شدت میگیره میتونه بعضی از اعضای بدنا درگیر کنه مثل قلب یا کلیه و ...
منم 1 ماهی بود که بهتر شده بودم ولی ناگهانی با گرم شدن هوا حالم بد شد و چند باری که آزمایش دادم مشخص شد کلیه هام درگیر شده.از نظر عفونت آزمایش دادم ولی مشکلی نبود
بازم دست گلت درد نکنه
دوستت دارم

سلام عزیزم.خواهش میکنم. راستش من نمیدونستم روماتیسم اینجوریه! ببخشید... ولی بازم بپرس از دکترت شاید کمک کنه یکمی بهتر بشی...
امیدوارم خیلی زود مشکلت برطرف بشه عزیزم. همیشه برات دعا میکنم.

رویا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

راستی منصوره جون شما الان که دیگه کورتون استفاده نمیکنی ورم صورتت کاملا خوب شده؟یعنی این ورم یا چربی که زیر پوست صورت جمع میشه؟
ببخشید که اینقدر سوال میپرسم

آره عزیزم تمام ورم ها تموم شده. برگشتم به همون اندازه قبل. اینا چربی نیستن احتباس آب و سدیم هستن یکی از دلایل اینکه میگن نمک نخورید همینه. ورم زیاد میشه... خواهش میکنم عزیزم...

فرزانه شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام منصورجون خوبی گلم ؟من دوستم پیدا کردم .منم شن کلیه دارم دردکلیه هم زیاد دارم از معجونی که گفتی حتما درست میکنم میخورم .شما خیلی مهربونی دوست دارم گلم

سلام عزیزم... امیدوارم زود خوب بشی عزیزم. با دکترت هم مشورت کن.
قربونت برم. شاد و سلامت باشی...

[ بدون نام ] شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

ممنونم از راهنماییهاتون ناهید خانم و منصوره خانم .

خواهش میکنیم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام منصورجون امبدوارم حالت خوب باشه خدارو شکر دخترم سالم وسرحال به دنیا امد اسمشو گداشتم زینب خانم بابت راهنمایی جعفری ممنونم اخه مامانم سنگ کلبه داره راستی من سریال لاست ودیدم بدک نبود

سلام عزیزم... تبریک میگم قربونت برم... خیلی خوشحال شدم. زینب کوچولو رو از طرف من ببوسش...
شاد و سلامت باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد