جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

جشن فارغ التحصیلی

به نام خدا...


سلام به همه دوستان. امیدوارم حالتون خوب باشه و سرحال باشید...


فردا قراره جشن فارغ التحصیلی برامون بگیرن... راستش هم خوشحالم و هم دلم گرفته... دوره دانشجویی من خیلی خوب بود و احتمالا برای همه ی جوونا سرشار از خاطره است... درسته بعضی وقتا به خاطر استرس زیاد درسا حالم بد میشد و نمیتونستم درست درس بخونم و بعدشم نمراتم خوب نمیشد اما در کل خاطرات بسیار شیرینی دارم از استادا و از دوستام...


راستش اصلا دلم نمیخواد این دوران تموم بشه... بیشترم به خاطر اینکه سرگرم کاری بودم و اوضاع جسمی خوبی داشتم... شاید ارشد قبول بشم... شایدم برم سر کار... تا ببینیم دست تقدیر اینبار ما رو به کجاها می کشونه...


قراره از اون لباسا که به دانشجویان فارغ التحصیل میدن به ما هم بدن... با اون کلاه ها!!!


من همیشه از آینده میترسیدم و نگران بودم... بعد از کنکور یادمه که هیچ امیدی به قبولی نداشتم و به شدت حالم بد شد... ولی وقتی قبول شدم فهمیدم که خدا خیلی هوامو داشته... در حقیقت من برای فرار از بیکاری امتحان کنکور دادم ...


اینبار هم مطمئنم که خدا کمکم میکنه ... به رحمت خدا ایمان دارم... همیشه منو شرمنده کرده...

خدای خوبم به همه ی بندگانت کمک کن که از زندگی شون راضی باشن... کمکشون کن که سالم و سلامت باشن و همه جا موفق و سربلند باشن...


خدایا هزار مرتبه شکرت...


خداحافظ دوستان خوبم...