جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

ویتامینهای گروه B...


به نام خدای خوب و مهربان.


سلام دوستان خوبم. ان شالله که حالتون خوبه و شاد و سلامت هستین.


عید گذشته رو و همچنین روز پدر رو خدمت تمام دوستان عزیز مخصوصا پدران گرامی تبریک میگم. شرمنده که نتونستم سر وقت تبریک بگم.


چند وقته که به سفارش چند تا از دوستانم ویتامین ب 12 ( B 12) مصرف میکنم. حدود دو هفته است و به طرز محسوسی سر حال و پر انرژی شدم. حس میکنم نسبت به ماه قبل خیلی حالم بهتره. ( چون چند وقتی بود که حالم خیلی بدتر شده بود) آمپول تزریقی ش هم هست که شنیدم اثرش بهتر و بیشتره و اصلا هم درد نداره چون ویتامین ب محلول در آب هستش. البته قطعا زیاده روی هم نباید کرد چون هر چیزی به اندازه مفیده و زیاد از حدش مشکل زا میشه.


پیشنهاد میکنم شما هم استفاده کنید. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و هم غم و غصه ایی نداشته باشید.


همیشه به یادتونم. خداحافظ.

شادی را تجربه کنید


به نام خدا و سلام به تمام دوستان عزیز.


امیدوارم خوب و سرحال باشید. من که عالی ام... :))


یادمه اوایل بیماریم یه دکتر روانشناس به بابام گفته بود که اگه میخوای دخترت (یعنی من) شاد باشه و از استرس دور باشه ، وقتی میخواین به فقیری یا نیازمندی کمک کنید یا حتی صدقه بدین سعی کنید دخترتون (یعنی من) هم همراهتون باشه و خودش بخشیدن رو تجربه کنه. اینطوری میتونه شادی رو تجربه کنه.


یادمه یه خانواده فقیر و نیازمند بودن که ما یه شب با بابام و مامانم رفتیم در خونه شون و براشون برنج و روغن و یکمی گوشت خریدیم. بنده های خدا خیلی خوشحال شدن و من از اونا هم خوشحال تر بودم... خیلی حس خوبی بود...


شادی را با بخشیدن تجربه کنید... هر چقدر که به میزان اندک باشه...




همیشه شاد و خندان باشید... خدانگهدار.

تامین اجتماعی و بیمه


به نام خدای بزرگ و عزیز.


سلام دوستان گلم. امیدوارم حالتون خوب باشه و شاداب و پر انرژی باشید.


یادتونه گفتم میخوام خودم بیمه شم؟! خب خدا رو شکر تامین اجتماعی منو بیمه کرد... البته باید مشاوره شغلی هم میرفتم که رفتم و به دکتر هم همه چیزو گفتم. دکتر پرسید با چه سمتی بیمه شدی؟ گفتم حسابدار. گفت با کارت مشکل نداری؟ سختت نیست؟ گفتم نه خوبه. گفت حتما باید تحت نظر باشی...


خلاصه بیمه شدم و از این به بعد حق بیمه خودم رو پرداخت میکنم...


چند روزه اینجا شدیدا سوت و کور شده. نیدونم چیکار باید بکنم!! پیشنهاد بدین برای گرم شدن وب چه باید کرد؟!


امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه. فعلا خداحافظ...