جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

گردهمایی پیاده روی

سلام به همگی دوستان امیدوارم حالتون خول باشه و از تابستون آفتابی لذت ببرین


همونطور که میدونید زمانی که افراد با مشکلاتی مواجه می شن با کمک و همدلی دیگران راحت تر می تونن با اون مشکلات کنار بیان. مثل زمانی که برای یکی از دوستانمون مشکلی پیش می یاد و ما سعی میکنیم با هم باشیم تا به اون ارامش بدیم و با هاش همدردی کنیم. میاستینی گراویس هم یکی از همون مسایل که به کمک دیگران راحت تر میشه باهاش کنار امد. هر ساله همایش ها و کنفرانس های زیادی در مورد میاستینی گراو در سر تا سر دنیا برگزار میشه که محور بیشتر انها بحث های تخصصی پزشکی که معمولا بیماران زیادی هم توی اون کنفرانس ها شرکت نمی کنند. 

اما یکی از اقدامات جالبی برای جمع کردن افراد مبتلا به میاستنی گراویس و خانواده های انها دور هم انجام شده پیاده رویMG هستش که در ایالات متحده امریکا برگزار می شود. (MG Walk) . هدف اصلی این پیاده روی هم جمع آوری پول برای کمک به انجمن های حامی بیماران میاستینی و سازمان هایی است تحقیقاتی را پیرامون میاستینی انجام می دهند. پیاده روی ها معمولا در فصل بهار برگزار می شود. مسیر پیاده روی در مناطق خوش آب و هوا و پارک ها برگزار می شود. طول مسیر از سه مایل بیشتر نمی شود. شرکت در این پیاده روی برای همه افرادی که بخواهند به این انجمن کمک کنند ازاده و در ازای دریافت مقداری پول اهدایی به انها تی شرت، کلاه هم می دهند.  

به نظر من که حرکت بسیار جالبی است. به خصوص این که افراد می توانند دوستان جدید را پیدا کنند که بیماری مشترکی با انها دارند. نظر شما چیست؟ آیا برگزاری چنین گردهمایی های می تونه مفید واقع  بشه؟


محمد