جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

من رسما از بزرگسالی استعفا میدهم...



بدینوسیله من رسماً از بزرگسالی استعفا می دهم


و مسئولیتهای یک کودک هشت ساله را قبول می کنم.


می خواهم به یک ساندویچ فروشی بروم
و فکر کنم که آنجا یک رستوران پنج ستاره است. 
... 
می خواهم فکر کنم شکلات از پول بهتر است،
چون می توانم آن را بخورم! 

می خواهم زیر یک درخت بلوط بزرگ بنشینم
و با دوستانم بستنی بخورم . 

می خواهم درون یک چاله آب بازی کنم
و بادبادک خود را در هوا پرواز دهم. 

می خواهم به گذشته برگردم،
وقتی همه چیز ساده بود،
وقتی داشتم رنگها را،
جدول ضرب را و شعرهای کودکانه را
یاد می گرفتم،
وقتی نمی دانستم که چه چیزهایی نمی دانم
و هیچ اهمیتی هم نمی دادم . 

می خواهم فکر کنم که دنیا چقدر زیباست
و همه راستگو و خوب هستند. 

می خواهم ایمان داشته باشم که هر چیزی ممکن است
و می خواهم که از پیچیدگیهای دنیا بی خبر باشم . 

می خواهم دوباره به همان زندگی ساده خود برگردم،
نمی خواهم زندگی من پر شود از کوهی از مدارک اداری،
خبرهای ناراحت کننده، صورتحساب، جریمه و ...

می خواهم به نیروی لبخند ایمان داشته باشم،
به یک کلمه محبت آمیز،
به عدالت،
به صلح،
به فرشتگان،
به باران،
و به . . . 

این دسته چک من، کلید ماشین،
کارت اعتباری و بقیه مدارک،
...مال شما... 

من رسماً از بزرگسالی استعفا می دهم .

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام خیلی زیبا بود شاد باشی

سلام مرسی عزیزم... شاد باشید

مرضی شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:45 ب.ظ

عزیز میشه استعفای منم قبول کنید

چرا که نه... قربونت عزیزم.

الهام شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام من از سال قبل مطالبتون را می خوانم و دنبال میکنم و تازه تصمیم گرفتم وارد جمعتون بشم دو سال میشه که میاستنی دارم پیش دکتر نفیسی میرم از مهر به شدت حالم بدتر شده و دکتر گفت آمپول ریتوکسی مپ بزنم و گفت دیگه کاری برات نمیتونم انجام بدم ازارام 3تا کورتون 25 میلی در روز میخورم حالا مردد هستم چه کار کنم چون ریتوکسی خیلی عارضه داره نوشته بودید دکتر به شما هم گفته این امپول را بزنید انجام دادید یا نه راستی الان دارو چه استفاده میکنید و چه علائمی دارید که دکتر گفت این امپول را بزنید یه نفر دیگه هم به نام مشهور گفته بود ریتوکسی را تزریق کرده مدتی میشه خبری ازش نیست اگه این مطلب را میخونه خبری از سلامتی خودش بده ایا این امپول براش خوب بوده یا نه منصوره جان ممنون

سلام عزیزم. خوش اومدی... دعا میکنم خیلی زود بهتر بشی عزیزم. راستش من هنوز تزریق نکردم. منتظر بودم 29 بهمن برم تهران نظر دکتر نفیسی رو بپرسم اما متاسفانه نوبتم افتاد بعد از عید نوروز. فعلا یک دونه سلسپت و 5 میلی گرم پردنیزولون میخورم و 5 تا مستینون. من چشمم کمی انحراف داره و ضعف عمومی نسبتا کم. اما دکترم میخواد کامل علائمم برطرف بشن. شکیلا خانم تزیرق کردن امیدوارم زود بیان بهمون خبر بدن. ایشالله جواب خوبی گرفته باشن. شاد باشی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد