جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

خبری نشد!!!


به نام خدای مهربان.


سلام به همه دوستان عزیزم. امیدوارم شاد و سلامت و سرحال باشید.


عزاداری هاتون قبول و فرارسیدن ماه ربیع الاول مبارک... انشاالله همیشه شادی و بهروزی براتون به همراه داشته باشه...


میگم اون ایمیل هایی که زدیم به جایی نرسید؟!! هیچ خبری نشد!! واسه من که چیزی نفرستادن!!!


من قصد دارم هر هفته یه ایمیل واسشون بفرستم تا حداقل اگه کارمون رو راه نمی اندازن، راهنماییمون کنن که کجا میتونیم مشکلمون رو مطرح کنیم.


دوستان گلم از شما خواهش میکنم حداقل یکی دو دفعه دیگه ایمیل بزنید بهشون ببینیم به جایی میرسیم یا نه...


ممنونم از شما دوستای گلم...



این جمله رو کتایون جان واسه من فرستادن،با تشکر ازشون...این جمله منو واقعا تکون داد!!!!!!!!


امیدوارم همیشه پیروز و برقرار باشید... خداحافظ.