جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

اطلاعات از قرص آزارام

به نام خدا و سلام...


یکی از دوستان نظر خصوصی فرستادن و راجع به قرص آزارام اطلاعاتی میخوان... اگر دوستان راجع به این دارو نکته ایی میدونن خواهشا بفرمایند...


تا اونجا که من میدونم کمی روی تقسیم سلولی بدن تاثیر داره و تقسیم سلولی هم در جوانان بیشتر هست... پس اگر سن بالا هستن به نظر من اشکالی نداره...


البته من خودم از 16 سالگی به مدت 2 سال آزارام میخوردم و خدارا شکر مشکلی ایجاد نشد...

فکر نمیکنم عوارضش بیشتر از کورتون باشه... برای از بین بردن عوارض کورتون خوردن شیر و پروتئین رو فراموش نکنید و یادتون باشه که نشاسته جات و نمک اصلا نخورید...


منتظر راهنمایی های دوستانم هستم...


خداحافظ....