جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

روز های کورتونی...

به نام خدای مهربان . سلام دوستان عزیزم .


امیدوارم سرشار از نشاط و شادی و سلامتی باشید. با تشکر از خانم کتایون عزیز که مطلب مفیدی را برامون فرستادند. در قسمت « روز مادر مبارک » . پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش.


چند وقت پیش داشتم کمدم رو تمز میکردم که به کارنامه های دوران دبیرستانم برخوردم. باورم نیشد سال اول و دوم دبیرستان معدلم 19 شده و سال سوم 18.!!!


یکدفعه یادم اومد که اون زمان که حدود 4 یا 5 سال پیش میشه بنده دوز بسیار بالای کورتون رو مصرف میکردم. اون زمان از نظر روحی و جسمی خیلی خوب بودم . خیلی آرام و ریلکس. از روی حوصله به تمام کارهام میرسیدم. البته خیلی چاق شده بودم و اونم به دلیل همون مصرف دوز بالای کورتون بود و فقط از همین بابت ناراحت بودم.


کلا مکانیسم درمان با کورتون همین هستش که از نظر روحی به فرد آرامشی میده و این باعث میشه که بهبودی زود تر حاصل بشه و فرد بهتر به درمان پاسخ بده.


اون زمان من سر ساعت به درسام میرسیدم و حدود 4 یا 5 ساعت در روز درس میخوندم. نمیدونم چرا ولی اصلا تلویزیون نمیدیدم!!!! اصلا ها... یعنی هیچ کدوم از سریالهای سالهای 85 و 84 را ندیدم و نمیدونم چی بودند.


سر ساعت 10 شب میخوابیدم و بدون کوک ساعت ، ساعت 5 صبح بیدار بودم.


کلا روزگار خوبی بود چون همونطور که گفتم از همه نظر آرام و خوب بودم...


اما الان خیلی بی قرار و مشوش هستم . نمیدونم چرا ولی انگار منتظر یه اتفاقی هستم.  اصلا دل به درس خوندن نمیدم و هر کار میکنم نمیتونم درس هام را درست بخونم.


اما هنوز هم امیدوارم... به خدا ... به زندگی... دارم سعی میکنم با این مشکلات مبارزه کنم و انشاالله پیروز بشم.


نصرٌ مِن الله و فتحٌ قَریب.

امیدوارم همه شما عزیزان همدردم سالم و شاد در کنار خانواده باشید.

فعلا خداحافظ....


روز مادر مبارک...


به نام آفریدگار یکتا . سلام خدمت دوستان خوبم.


میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه (سلام الله علیها) را خدمت شما و تمام مادران ایران زمین تبریک عرض میکنم. امیدوارم تمام مادران سالم و سلامت باشند و هیچ کودکی در هیچ جای دنیا روزگارش را بدون مادر سپری نکند.


من هم از طرف خودم به مادر عزیزم که صبورانه تمام مشکلاتم را تحمل کرد و به من امید داد و تنهایم نگذاشت این روز را تبریک میگم.


مادر عزیزم دوستت دارم...


به تمام همدردان عزیزم هم که مادر هستند صمیمانه تبریک عرض میکنم.


شاد و سلامت و پیزوز باشید...


خدانگهدار.....