جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

تامین اجتماعی و بیمه


به نام خدای بزرگ و عزیز.


سلام دوستان گلم. امیدوارم حالتون خوب باشه و شاداب و پر انرژی باشید.


یادتونه گفتم میخوام خودم بیمه شم؟! خب خدا رو شکر تامین اجتماعی منو بیمه کرد... البته باید مشاوره شغلی هم میرفتم که رفتم و به دکتر هم همه چیزو گفتم. دکتر پرسید با چه سمتی بیمه شدی؟ گفتم حسابدار. گفت با کارت مشکل نداری؟ سختت نیست؟ گفتم نه خوبه. گفت حتما باید تحت نظر باشی...


خلاصه بیمه شدم و از این به بعد حق بیمه خودم رو پرداخت میکنم...


چند روزه اینجا شدیدا سوت و کور شده. نیدونم چیکار باید بکنم!! پیشنهاد بدین برای گرم شدن وب چه باید کرد؟!


امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه. فعلا خداحافظ...

نظرات 11 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

salam be dostaye goooolam makhsosan mansore jan dostan man alan dashtam postaye ghablo mikhondam ke moshakhasate hamdardane Aziz bod didam yeki az dostamon be esme marzi khanom ham mesle man jaraheshn doctor ghazanfari hast k ishon ham kamelan khob shodan mesle man albate marzi joon aslan ghors nemekhoran vali man 2ta mikhoram dar har sooooorat mikhastam bagam pas natije migirim doctor ghazanfari dastesh khobe va kar balade dostan salamatiye shoma chon baram moheme migam az in be bad har kas khast amal kone bere pishe doctor ghazanfari man be dostemon hosyn 982 khiliiiiii goftam vali ghosh nakard bebakhshid por harfi kardam shab bekhir

سلام عزیزم. مرسی که راهنمایی کردین. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی...

منیره دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ق.ظ

سلام منصوره جان این بیمه ای که میگید واسه اینه که شما میاستنی دارید تامین اجتماعی واسه این مشکلتون شما رو بیمه کرده یه کم بیشتر توضیح بدین ممنون میشم و اینکه چرا شما یعد نه سال دارو هاتون اینقدر زیاده نباید کمترش کنید

سلام عزیزم. نه ، اگه پستهای قبل رو خونده باشید یکی از دوستان نوشته بود ما اگه کارمند جایی هم بشیم بیمه مون نمیکنن. میخواستم به دوستان عزیزم خبر بدم که اشتباهه ما رو بیمه میکنن اما یکمی قوانینش سختگیرانه تر شده.
نمیدونم چرا داروهام زیاده! فکر کنم بیماری من نسبتا شدید بود.
شاد باشی عزیزم.

هستی دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام منصوره جان
خوب هستی عزیزم
میخواستم اگه ممکنه بیشتر در مورد این بیمه تکمیلی توضیح بدی؟
مثلا اینکه چه کسایی می تونن بیمه بشن؟
واسه عمل هم تسهیلات داره؟
و چیزای دیگه؟
و ااینکه دوستان گفته بودن که میاستنی ممکنه 4 بیماری ایجاد کنه که یکیش تیروئید بود .اون 3 تای دیگش چیه؟

سلام عزیزم. مرسی هستی جان. تو بهتری؟؟
بیمه تکمیلی فکر میکنم از طرف ارگانهای دولتی و خصوصی باید بیمه بشید و فکر نمیکنم فرد همینطوری تک نفره بتونه بیمه تکمیلی بشه. مثلا کارمندان بانک یا معلمان. اگه پدر یا مادر یا همسرتون تو یه سازمان دولتی یا خصوصی کار میکنن میتونن بیمه تکمیلی همون سازمان بشن.
اما این بیمه ایی که من گفتم تامین اجتماعیه. تا حالا بیمه بابام بودم حالا که شاغل شدم بیمه خودم هستم. این پست رو به خاطر این گذاشتم که بعضی دوستان میگفتن که« اگه ما سر کار هم بریم بیمه مون نمیکنن» خواستم بهتون خبر بدم که اشتباهه، ما رو بیمه میکنن.
بیمه تکمیلی پول بستری شدن تو بیمارستان و عمل و اورژانش و آزمایش و عکس و ام آر آی میده. اما پول نسخه رو نمیده!!!( اون شرکتی که ما ازش بیمه نامه داریم نمیده شاید شرکتهای دیگه بدن)
به بیماریهای دیگه فکر نکن... :))
شاد باشی عزیزم.

سونیا دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام منصوره جون خوبی عزیزیم؟
خیلی وقته سر نزدم اینجا
امیدوارم همه خوب باشن
مامانم دوبینیش به اوج رسیده فرم چشماش تغییر کرده و خیلی اذیت میشه
راستی چرا سوت و کور شده اینجا؟

سلام عزیزم. مرسی خوبم. برای درمان موفق دوبینی یکمی یخ بذارید تو نایلکس و بذارید ر چشم مامانتون. یکمی بهتر میشن موقتی هستن.
امیدوارم شاد و سلامت باشید.

کتایون دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام دوست عزیز تبریک میگم امیدوارم در تمام زمینه های زندگیت هم موفق باشید. سوت وکور شدن اینجا هم شاید ناشی از مشغله های خودت وسایر دوستانه چون خودم انقدر سرم شلوغ بود فقط هر چند وقت یه سر میزدم البته سرم خلوت بشه حتما براتون مطلب ایمیل میکنم تا در صورت صلاحدید تو وبت بگذاری؟
با آرزوی سلامتی وخدانگهدار

سلام عزیزم. مرسی... بله متاسفانه مشغله زیاد دارم.
امیدوارم شما هم همیشه موفق و پاینده باشید. باعث افتخاره که مطالب زیبای شما رو تو وب بذارم. مرسی.

marzi سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

slm omidvaram hale hamegi khob bashe kheyli khoshhalam ke bime shodi manam too avalin forsat khodamoo bime bayad bokonam
karam azade negaran boodam
va inke manam harf haniye joono qabool daram
aval inke in bimari qabele darmane shayad tool bekeshe
dovom dr qazanfari jarah hazeqi hastan va har kas ro ke jarahi karde razi boode che miyastene che qodade dige
man zamani ke bastari boodam ham otaqim khanomi bood ke saratan roode dasht va hal mosaeedi nadasht vali ba jarahi khoob shoode bood va ba man morekhas shood
(albate hame chiz khast khodast )

سلام عزیزم. مرسی که راهنمایی کردی... مراقب خودت باش که زیاد خسته نشی که خدا نکرده مشکل ساز بشه. امیدوارم موفق و پیروز باشی...

mamad یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام.
مبارک باشه. ایشاالله مدیر بشین

سلام. خوبین؟ کم پیدایین!! :)
ممنونم . شاد باشید.

هستی دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام منصوره جان
مرسی منم خوب هستم.
دنبال دکتر خوب میگردم واسه عمل .یکی از دوستام مشهد پیش دکتر صدری زاده عمل کرد 6 سال پیش و خدارو شکر خوب خوب شد و الان دیگه میاستنی نداره
من هم میخواستم پیش ایشون عمل کنم .اما با خوندن گفته های هانیه جان دو دل شدم که پیش دکتر غضنفری عمل کنم یا صدری زاده؟
هانیه جان میشه لطفا بگید دکتر غضنفری کدوم شهر هستن؟
منصوره جان راستی واسه این پرسیدم اون 4 تا بیماری چیه که در اثر میاستنی میگیری چو علایم تیروئید تو بدنم احساس کردم و ازمایش دادم که اگه هست از این شدید تر نشه
اگه اون 3 تای دیگشم بگی ممنون میشم چون پیشگیری بهتر از درمان

سلام عزیزم. راستش منم نمیدونم اون بیماری ها چی هستن. از دکترتون سوال کنین. دکتر من همیشه برام آزمایش تیروئید مینویسه. عزیزم امیدوارم عمل با موفقیت انجام بشه . یادت باشه استرس رو از خودت دور کن. به خدا توکل کن. ایشالله حالت خیلی خیلی خوب میشه. شاد باشی عزیزم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام هستی جون من پیش دکتر عباسی فوق تخصص جراحی قفسه سینه به صورت بسته جراحی کردم.
واااااااااااقعا عااااااااااااالیییییییییی

مریم شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

منم یه حسابدارم

مریم سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:38 ب.ظ

منصوره جان کجا شاغل هستی ؟ ارگان دولتی یا خصوصی ..مدرکتون چیه ..چند سالتونه..اهل کجا هستید؟

عزیزم من تو یه شرکت خصوصی حسابدارم . لیسانس اقتصاد هستم 23 سالمه و اهل کرمانم... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد