جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...
جامعه بیماران نادر  میاستنی  ایران

جامعه بیماران نادر میاستنی ایران

درباره بیماری میاستنی گراویس و همدردانم...

لیست داروهای ممنوع برای بیماران میاستنی

Antirheumatic drugs

Anesthetic agents

Chloroquine

Chloroprocaine

Penicillamine

Diazepam

Cardiovascular drugs

Ether

Beta blockers

Halothane

Bretylium

Ketamine

Procainamide

Lidocaine

Propafenone

Neromuscular blocking agents

Quinidine

Propanidid

Verapamil and calcium channel blockers

Procaine

Glucocorticoids

Antibiotics

Corticotropin

Aminoglycosides

Methylprednisolone

Amikacin

Prednisone

Gentamicin

Neuromuscular blockers and muscle relaxants

Kanamycin

Botulinum toxin

Neomycin

Magnesium sulfate and magnesium slats

Netilmicin

Methocarbamol

Paromomycin

Ophthalmologic drugs

Spectinomycin

Betaxolol

Streptomycin

Echothiophate

Tobramycin

Timolol

Fluoroquinolones

Tropicamide

Ciprofloxacin

Proparacaine

Levofloxacin

Other drugs

Norfloxacin

Anticholinergics

Otrhers


Ampicilin

Cholinesterase inhibitors

Clarithromycin

Deferoxamine

Clindamycin

Diuretics

Colistin

Emetine (Ipecac syrup)

Erythromycin

Interferon alpha

Lincomycin

Iodinated contrast agents

Quinine

Narcotics

Telithromycin

Oral Contraceptives

Tetracyclines

Oxytocin

Anticonvulsants

Ritonavir and antiretroviral protease inhibitors

Gabapeintin

Statins

Phenytoin

Thyroxine

Trimethadione

Antipsychotics

Chlorpromazine

Lithium

Phenothiazines

 به نام خدا و سلام . با تشکر فراوان از آقای محمدرضا بابت لطفی که به همه ی ما کردند.ایشون گفتند که به شما بگم چند تا کپی از روی این لیست داشته باشید و هر جا که دکتر رفتید این برگه رو نشون دکتر بدهید تا دکتر بهتر بتونه دارو تجویز کنه و حال ما هم بدتر نشه.

یا علی و خدا نگهدار

نظرات 9 + ارسال نظر
رسول سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام ایا درمان میاستنی در خارج وجود دارد لطفا جواب را ایمیل کنید به ادرسم متشکرم

نگین جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام.چند ماهی می شه که بهم گفتن میاستنیا دارم یه کم میترسم.خوشحالم که پیداتون کردم

سلام عزیزم خوش اومدی... تو پستهای جدید نظر بذار... منتظرتم...

[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام حانیه هستم هر کسی که میاستینی داره میتونه به این شماره اس ام اس بده چون منم با شما همدردم 09353101458

ساحل شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام دوست عزیز.
من حدود 17 ساله که میاستنی دارم و چندین و چند بار از این داروها استفاده کردم و هیچ مشکلی هم برای من پیش نیومده.لازم به ذکره که نوع میاستنی من بسیار هم شدید بوده اما هیچ مشکلی از این نظر پیش نیومدهو باید به همه دوستان بگم که بعد از مدتی میاستنی خاموش میشه و اصلا" نگران نباشن. فقط خواهشم از این دوست عزیزی که این لیستو گذاشتن اینه که لطفا مطمئن بشن بعد چیزی رو در سایت بذارن چون این کارشون باعث ایجاد و حشت میشه و این داروها البته برخیشون هیچ مشکلی ایجاد نمی کنن. به طور کل فقط خانواده مایسین اون هم تزریقی برای ماها بده. به امید سلامتی همه.

سلام عزیزم. مرسی که سر زدی. این لیست رو خود دکترا به ما دادن!!
خواهشا تو پستهای جدید نظر بذار که همه دوستان بخونن. ممنونم
شاد و سلامت باشی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

دوست گلم زیاد به لیستهایی که دکترا می دن توجهی نکنین . دکترها خیلی حرفها می زنن اما خیلی هاش اشتباهه متاسفانه! چون خودم تک تکشو امتحان کردم می گم .
چشم. سر هم می زنم.

مهشید جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام میخاستم بدونم گروه یا کانال توی تلگرام دارین با موضوع میاستنی

سلام عزیزم. توی لاین گروه داریم . این آی دی منه mansoreh88 .بهم پیام بده ادت کنم.

فریبا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام دوست عزیز.
مادر منم بیماری میاستنی داره البته بیشتر از 5 سال.الان از درد کلیه هاش ناراحته.
دکترها هم واقعا نمیدونن چشه

هوشنگ سلجوقی جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام به همه دوستان

4ساله میاستنی دارم اهوازم دکتر شمسایی با مریضیم کنار اومدم ولی تاثیر غذاها مهممه اگه رعایت بشه

سلام دوست عزیز
خداروشکر که کنار اومدین
به امید سلامتی هرچه زودتر
بله تغذیه تاثیر داره و طبع غذای گرم بهتره
دکتر شمسایی هم از دوستان اهوازی تعریفشون خیلی شنیدم
ممنون که حال خوبتون با ما در میون گذاشتید

نادر جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 05:28 ق.ظ

با سلام من 4ساله میاستین دارم، استرس،افسردگی،ناراحتی های بی مورد تشدید میکنه من سال اول دکتر رفتم ولی دیگه میرم خودم کنار اومد باهاش با تغذیه خوب و پرهیز از سردیها بهبودی حاصل میشه،جاهایی که ناراحت کننده هستش به هیچ وجه نرید،معجون دوسین(عسل و سیاهچاله)فوق‌العاده جواب میده،انشالله همه به زودی شفا پیدا کنیم

سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه تجربیات خوبتون دراختیار گذاشتین
سلامت باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد